تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت اصلی ما بروید www.20-80.ir


دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

    پیوند ها

    نظرسنجی سایت

    فکر میکنید آینده منطقه 22 با این حجم ساخت و ساز پروژه های تجاری اداری تفریحی چه خواهد شد؟

    آمار بازدید

    • بازدید امروز : 16
    • بازدید دیروز : 4
    • بازدید کل : 12435

    پروژه آرتمیس


    پروژه آرتمیس

    ارتباط با کارشناسان ما http://20-80.ir

    موقعیت جغرافیایی:پروژه تجاری اداری آرتمیس در بخش مرکزی منطقه 22 (غربی ترین نقطه تهران)، در بهترین نقطه از حاشیه دریاچه چیتگر و در بافتی نو از شهر که مبتنی بر اصول شهرسازی ساخته شده، واقع شده است. از شمال رو به کوهستان است، در جنوب چشم اندازی زیبا و بدیع از دریاچه آبی چیتگر دارد و از غرب و جنوب غربی آن، می توان طبیعت سرسبز پارک جنگلی چیتگر را به تماشا نشست.

    شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرار داشتن در محور چهار باغ، موقعیت ویژه جغرافیایی را برای این پروژه تجاری اداری ایجاد کرده است.وجود بزرگراه حکیم در فاصله 500 متری از جنوب دریاچه چیتگر و بزرگراه همت در 300 متری شمال پروژه، از دیگر امتیازات جغرافیایی آن است. همچنین بلوار 35 متری شمال دریاچه با فاصله کمتر از 100 متر از شمال آرتمیس عبور می کند و آزادراه های آزادگان و تهران - شمال نیز در فاصله کمتر از دو کیلومتر در ضلع شرقی پروژه قرار دارند

    محور 45 متری چهارباغ، بدون فاصله از ضلع جنوبی پروژه آرتمیس و خیابان های 12 و 20 متری نیز از شرق، غرب و شمال پروژه عبور می کنند. وجود این شریان های ارتباطی، امکان دسترسی های سهل و آسان از آرتمیس به نقاط مختلف، به ویژه تهران و کرج را فراهم کرده است

    .امتیازات اقتصادی پروژه:واقع شدن در منطقه 22 تهران با توجه به ویژگی های این منطقه، چشم اندازهای مطلوب اقتصادی را پیش روی این پروژه قرار می دهد.آبگیری دریاچه چیتگر و جذب گردشگران بسیاری که برای دیدن دریاچه، به این منطقه می آیند، تحولی همه جانبه را در منطقه 22 نوید می دهد که یکی از مهمترین این تحولات، رونق اقتصادی است. این رونق با توجه به قرارگیری پروژه تجاری اداری آرتمیس در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر، به میزان بیشتری متوجه این پروژه خواهد بود

    .وجود پارک جنگلی چیتگر، اجرای طرح های تفریحی و گردشگری متنوع و متعدد، ساخت پروژه های مسکونی زیبا که با استقبال بسیار بالایی مواجه شده اند، برنامه ریزی های کلان مدیران شهری برای تبدیل کردن منطقه 22 به قطب گردشگری تهران و آب و هوای مطلوب این منطقه، همگی بازدهی اقتصادی پروژه آرتمیس را بسیار بیشتر از پروژه های مشابه، افزایش می دهند.

    موقعیت خاص این پروژه در محور تجاری اداری چهارباغ نیز با توجه به اینکه این محور به عنوان محلی برای جذب و ساماندهی اصناف تهران انتخاب شده است، می تواند تاثیر به سزایی در افزایش ارزش افزوده آرتمیس داشته باشد.از سوی دیگر مهمترین پشتوانه برای کسب بیشترین امتیازات اقتصادی، طراحی و اجرای کامل و بی نقص این پروژه است.

    سیمای زیبای مجتمع، فضاسازی های مناسب، داشتن امکانات خاص مانند هلی پد، خلق تجربه های فضایی متفاوت در بلوک ها، طراحی داخلی شکیل و بهینه و سایر ویژگی های برجسته این پروژه، نقطه اتکایی مطمئن برای داشتن بیشترین ارزش اقتصادی و کسب سود است.

    Image description

    پیش بینی امکانات رفاهی و تفریحی

    تاکسی هوایی، مرکز همایش‌ های بین المللی، سینما، شهربازی، هایپر مارکت، مجموعه های ورزشی (استخر، سونا و بدن سازی)، فودکورت، رستوران های بین المللی متنوع و با بهره مندی از چشم انداز دریاچه و ... .

    فعالیت تاکسی هوایی همزمان با بهره برداری پروژه و برای اولین بار در کشور جهت پذیرایی از مهمانان خارجی در لابی های طبقات فوقانی می باشد که با هلیکوپتر به برج های تجاری و اداری آرتمیس وارد خواهند شد.

    آرتمیس دارای پنج قطعه مجزا و شش برج است که هر قطعه دارای سند و پروانه مستقل می باشد. هر برج چهار طبقه تجاری دارد و مابقی طبقات آن اداری هستند. برای هر بلوک نیز هفت طبقه پارکینگ در نظر گرفته شده که مجموعا گنجایش حدود چهار هزار خودرو را دارد.با توجه به قرار داشتن پروژه آرتمیس در منطقه ای که قرار است قطب گردشگری تهران باشد، هدف اصلی آن، فراهم کردن امکانی برای "تجارت توام با تفریح" است.

    بنابراین تمام مولفه ها در خدمت هدف کلی طرح هستند تا نتیجه نهایی منطبق با نیازها و خواست های یک منطقه گردشگری باشد و علاوه بر کارکرد اقتصادی، رفاه، نشاط و سرگرمی را نیز در خود داشته باشد

    .پیش فروش سهام تجاری اداری آرتمیس به صورت سهام واگذار می گردد که هر سهم شامل 2متر تجاری و 4 متر اداری از پروژه آرتمیس می باشد که به اعضا تعاونی تعلق گرفته است که در بازار به خرید و فروش می رسد. هر شخص با خرید یک سهم از پروژه آرتمیس صاحب جمعاً 6متر تجاری اداری از پروژه می گردد که موظف است هزینه ساخت آنرا که بصورت اقساط 2 ماه یکبار دریافت می گردد به پروژه پرداخت نماید.

    لازم به ذکر است از دی ماه سال 1392 با توجه به سیاست های جدید اتحادیه نمونه تعاونی های رسا اوراق 2متر و 4 متر از اعضا جمع آوری و اوراق 1 متری تجاری و اداری به ازای هر برگه به آنها داده شد و از این تاریخ سهام تجاری اداری آرتمیس بصورت 1متری خرید و فروش می گردد .

    جهت کسب اطلاعات کاملتر در مورد پروژه و استعلام قیمت به روز سهام تجاری یا اداری آرتمیس با مشاورین مسکن آتیه در منطقه 22 تماس بگیرید. پیشرفت پروژه آرتمیس تا کنون نزدیک به 45 تا 50 درصد می باشد و نصب اسکلت هم اکنون در قسمت تجاری ها کاملاً پایان یافته و نصب اسکلت برج های اداری نیز پیشرفت 85 درصدی داشته است . اسکلت پروژه تجاری اداری آرتمیس فلزی و پیچ و مهره بوده که دارای استحکام بسیار بالا می باشد.

    اقساط هر سهم تجاری پروژه در سال 1394 هر دو ماه 260 هزار تومان و هر سهم اداری هر دو ماه 60 هزار تومان تعیین گردید که با توجه به شرایط رکود و عدم توانایی اعضا برای پرداخت بموقع اقساط در این مقطع با سیاست اتحادیه رسا مقرر گردید اعضا از پرداخت 4 قسط از 5 قسط قابل پرداخت در سال 94 معاف گردند.

     

    ارتباط با کارشناسان ما http://20-80.ir

      انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 169

    برچسب های مهم


    مطالب تصادفی

    • پروژه پارلمان
    • پروژه امام حسن مجتبی در منطقه 22
    • پروژه اداری تجاری ملت 2
    • پروژه افرا منطقه 22
    • پروژه h2 شهرک چیتگر

    تهران - شهرک گلستان - میدان ساحل - املاک آتیه

    جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر درباره منطقه به وب سایت اصلی ما بروید http://www.20-80.ir