تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت اصلی ما بروید www.20-80.ir


دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

    پیوند ها

    نظرسنجی سایت

    فکر میکنید آینده منطقه 22 با این حجم ساخت و ساز پروژه های تجاری اداری تفریحی چه خواهد شد؟

    آمار بازدید

    • بازدید امروز : 5
    • بازدید دیروز : 1
    • بازدید کل : 12451

    پروژه مرجان شهرک چیتگر


    پروژه مرجان شهرک چیتگر

    برج مرجان

    Image description

    برج ۴۲طبقه مرجان نداجا دارای سازه ویژه ای است که با آخرین فناوری های روز دنیا، میراگر، طراحی شده و در حال ساخت است.این فناوری که به صورت منحصر به فرد دمپتک دانمارک ارائه می شود، امکان انتقال سازه را در برابر نیروهای زلزله به میزان قابـــل توجهی افزایش می دهد.

    ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر http://20-80.ir

    بـه نــحوی که بــرج در برابر بدترین شــرایط پیش بینی شــده در آئین نامه های مختلــف و شـرایط ژئــوتکنیک و ژئوفیــزیک غرب تهران پایداریمی نماید. برای نمایش این ویژگی برج که قطعاً موجب ارزش افزوده آن خواهد شد برخی از میراگرها که به شکل زیبایی طراحی شده اند در نمای بیرونی برج و در فضاهای داخلی به صورت قابل روئت خواهند ماند.

    سیستم مدیریت برج به گونه ای کاملاً هوشمند طراحی شده به نحوی که همگی واحدها مجهز به فن آوری و سنجنده های مصرف انرژی خواهند بود و از این بابت مصرف انرژی مشترکین (شامل: برق، آب گرم، آب سرد و گاز) به صورت کاملاً جداگانه و هوشمند محاسبه شده و صورتحساب مجزا صادر می شود.

    اگرچه پیش بینی می شود به دلایل زیر، مشترکین برج مرجان از پرداخت بسیاری از هزینه های انرژی مــــــــعاف می باشند.- برای برج مرجان پیش بینی نیروگاه برق ۴ مگاواتی به عمل آمده است.

    از آن جا که مصرف برق این برج در اوج پرباری بالغ بر ۳ مگاوات پیش بینی می شود طبیعی است که ظرفیت نیروگاه در این ایام(حداکثر ۲ ماه تابستان) بیشتر از مصرف برج باشد. از طرفی برق تولید شده توسط نیروگاه به شبکه برق سراسری فروخته خواهد شد. (پیش بینی هرکیلو وات ۱۰۰۰ ریال) و به جای آن برق از شبکه با قیمت روز (هر کیلو وات ۴۰۰ ریال) خریداری خواهد شد.

    با این رویکرد برج مرجان مجهز به نیروگاه برقی است که ۶۰% ارزش برق فروخته شده مازاد بر نیاز خواهد بود و این موضوع می تواند منجر به موارد زیر گردد:عرضه رایگان برق در ساختمان(با رعایت الگو مصرف)حذف گاز از ساختمان و توسعه زیر ساخت های برقی هوشمند با مصرف بهینه ( فر برقی نسل جدید، سامانه های سرمایشی هوشمند و …) و به این ترتیب ایمنی و رفاه ساکنین افزایش خواهد یافت و هر واحد قادر خواهد بود در مدیریت سرمایشی مصرف انرژی برق کاملاً مستقل باشد.

    هر مگاوات CHP قادر است به طور متوسط ساعتی ۴۰ تن آب گرم ۸۰ درجه تولید نماید. به این ترتیب آب گرم مصرفی برج نیز بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافه از طریق CHP تامین می شود.مجزا بودن دو واحد برج از یکدیگر ضمن کاهش تراکم با حفظ دسترسی ها از طریق پل های ارتباطی، رفاه و آسایش بیشتری را برای ساکنین به همراه می آورد.

    ضمن اینکه شکل طراحی برج، گردش هوای مطلوب تری را در اطراف سازه فراهم کرده و مجموع امکانات ایجاد شده، برج مرجان را به لحاظ زیست محیطی به یک سازه مسکونی سبز تبدیل می نماید. طراحی منحصر به فرد برج در پهنه نارجستان، این پروژه را از سایر برج های منطقه متمایز می سازد.

    همچنین کاهش قابل ملاحظه دید مجاور و افزایش نور طبیعی به نحوی که در تمامی ساعات روز، همه واحدها تا عمق فضاها دارای نـور می باشند. معماری داخلی با توجه به پیشرفت فناوری امکان بهینه سازی و استفاده مطلوب از فضاها متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی خواهد بود.و این همه ویژگی های برج نمی باشد و با پیشرفت پروژه و امکان بروز رسانی، فن آوری های قابل ارتقاء در برج مرجان قطعاً اطلاع رسانی خواهد آمد.

     

      انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 350

    برچسب های مهم

    دیدگاه های کاربران (0)


    مطالب تصادفی

    • پروژه پارلمان
    • پروژه امام حسن مجتبی در منطقه 22
    • پروژه اداری تجاری ملت 2
    • پروژه افرا منطقه 22
    • پروژه h2 شهرک چیتگر

    تهران - شهرک گلستان - میدان ساحل - املاک آتیه

    جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر درباره منطقه به وب سایت اصلی ما بروید http://www.20-80.ir