تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت اصلی ما بروید www.20-80.ir


دسته بندی سایت

پرفروش ترین ها

    پیوند ها

    نظرسنجی سایت

    فکر میکنید آینده منطقه 22 با این حجم ساخت و ساز پروژه های تجاری اداری تفریحی چه خواهد شد؟

    آمار بازدید

    • بازدید امروز : 4
    • بازدید دیروز : 4
    • بازدید کل : 12410

    پهنه B شهرک مسکونی چیتگر


    پیش فروش سهام های 63 و 33 متری پهنه بی شهرک امام رضا (سروستان) در منطقه 22

    جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت ما شوید WWW.20-80.IR

    در پهنه بی یا سروستان شهرک چیتگر واحدها به دو صورت بفروش میرسند که در ادامه به شرح آن می پردازیم :

    به صورت بسته های سهامی 63 متری و 33 متری عرضه می گردند. متراژ واحدها در برج های پهنه سروستان از 75 تا حدود 400 متر می باشد، خریداران هر متراژی را که در نظر داشته باشند باید با این دو عدد 63 و 33 تجمیع کنند. بطور مثال اگر یک واحد 100 متری بخواهید یک سهام 63 متری و یک سهام 33 متری می خرید.

    برای یک واحد 120 متری دو سهام 63 متری و … به همین منوال. در این نوع خرید، شما هیچگونه قسطی پرداخت نمی کنید و تنها هزینه ساخت را پرداخت می کنید که آنهم بسته به اولویت سهام خریداری شده قیمت های متفاوتی دارد. هر چه اولویت سهام دورتر باشد قیمت آن ارزان تر خواهد شد. زمان تحویل هزینه پارکینگ و انباری و ضریب طبقات را بسته به اینکه کدام طبقه را انتخاب می کنید، پرداخت می کنید و واحد خود را تحویل می گیرید. در این نوع خرید هزینه تمام شده برای واحدی که انتخاب می کنید، زیر 2 میلیون تومان برای هر متر مربع، خواهد بود. برای اطلاع از زمان تحویل برجهای پهنه B شهرک چیتگر

     

    خرید به صورت آزاد؛ با توجه به متراژ و طبقه و ویو واحد انتخابی، قیمت ها نیز متفاوت می باشد. در این نوع خرید شما از برج هایی که نسبت به بقیه برج ها پیشرفت بیشتری داشته اند و تعاونی آنها را مخصوص فروش آزاد در نظر گرفته است، واحد خود را در متراژ و طبقه و سمت دلخواه خود انتخاب می کنید و تعاونی نسبت به معیارهای از پیش تعیین شده، قیمت واحد مربوطه را مشخص و جدول نحوه و زمانبندی پرداخت را اعلام می کند و شمای خریدار نیز پرداخت خود را انجام داده و طبق موعدی که در قراردادتان آمده است، واحد خود را تحویل می گیرید.

    البته در این نوع فروش، برعکس نوع قبل، تعاونی جهت دیرکرد در تحویل واحد، پرداخت ضرر و زیان را نیز پیش بینی کرده است. گزینه شماره 1 در بین خریداران بسیار محبوب می باشد که یکی از دلایل آن قیمت تمام شده بسیار پایین و خرید به صورت سهام های کوچک 63 متری و 33 متری می باشد.خصوصیات سازه ای پهنه بی یا سروستان شهرک چیتگریکی از مرتفع ترین سازه های تهران و منطقه 22 در پهنه بی شهرک امام رضا در حال اجرا می باشد.

    اگر از اتوبان همت به سمت غرب در حال گذر باشید بعد از دریاچه سازه های عظیم این شهرک را مشاهده میکنید.این بلوک ها از بالا شبیه به عدد بی نهایت (&) میباشند که در ایران یک کار مدرن جدید میباشد.سازه های این بلوک ها از نوع فلزی و با اتصالات پیچ و مهره اجرا میشود که یکی از ویژگی های مثبت این سازه انعطاف پذیری آن در مقابل زلزله و سرعت اجرای آن میباشد.شهرک مدرن مسکونی تجاری امام رضا یا چیتگر دارای موقعیتی بسیار عالی در مجاورت اتوبانهای همت و حکیم و در غرب دریاچه مصنوعی چیتگر و جنوب شهربازی هزار و یک شهر واقع شده و علاوه بر ساخت یکی از بزرگترین شهرکهای مسکونی تهران یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری تفریحی توریستی با نام ایران مال (بازار بزرگ ایران) نیز جنب این شهرک در حال ساخت می باشد.

    پهنه بی شهرک امام رضا دارای طراحی و نمای بسیار ویژه و منحصر بفرد می باشد و بصورت بسته های سهامی 63 و 33 متر فروخته می شود .پهنه بی شهرک امام رضا در مرحله اسکلت می باشد. میزان سهم فروخته شده به خریدار بصورت تسویه کامل بوده و دیگر هیچ واریزی جهت ساخت این متراژ آپارتمان پرداخت نخواهد شد.

    جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت ما شوید WWW.20-80.IR

    مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

      انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 365

    برچسب های مهم

    دیدگاه های کاربران (0)


    مطالب تصادفی

    • پروژه پارلمان
    • پروژه امام حسن مجتبی در منطقه 22
    • پروژه اداری تجاری ملت 2
    • پروژه افرا منطقه 22
    • پروژه h2 شهرک چیتگر

    تهران - شهرک گلستان - میدان ساحل - املاک آتیه

    جهت ارتباط با کارشناسان ما و دریافت اطلاعات بیشتر درباره منطقه به وب سایت اصلی ما بروید http://www.20-80.ir